Одговори на прашањата од вежбанката по Музичко образование за 5 одделение

Овде можете да ги најдете одговорите и решенијата на прашањата од вежбанката по Музичко образование за 5 одделение.


Страна 6
1. Химна е свечена песна која се исполнува на разни свечености и манифестации.
2. „Денес над Македонија се раѓа“
3. Тодор Скаловски
4. Владо Малески
5. Денес над Македонија се раѓа,
ново сонце на слободата!
Македонците се борат,
за своите правдини!
Одново сега знамето се вее,
на Крушевската република!
Гоце Делчев, Питу Гули,
Даме Груев, Сандански!
Горите македонски шумно пеат,
нови песни, нови весници!
Македонија слободна,
слободно живее!

6. Чувство на гордост, достоинство, патриотизам.
7. и 8. одговорот е поврзан со училиштето во кое учи ученикот.

Страна 7
10. Свечен и ведар карактер

Страна 8
1. Тонот фа1 се пишува во првата празнина во петолинието.
2. Тонот си1 се пишува на третата линија во петолинието.
3. Тонот до2 се пишува во третата празнина во петолинието.

Страна 9
1. пример со четвртина нота


Иста постапка со цела нота и половина нота

Страна 11
Решение на ребусите:
Петолиние, Темпо, Четвртина нота

Страна 12
1. Цела нота
Половина нота
Четвртина нота

Страна 13
1. Полна нотна глава, нотна црта, нотно барјаче.
2. Половина удар
3. Осмина нота
4. Осмина пауза

Страна 14
Ритмичката и мелодиската вежба бр 1 имаат исти ритам
Ритмичката и мелодиската вежба бр 3 имаат исти ритам

Страна 15
1. Мелодиска низа од осум тонови – седум и еден повторен, различни по име и висина се нарекува тонска скала.
2. до1 ре1 ми1 фа1 сол1 ла1 си1 до2
3. Стапало
4. римски броеви I II III IV V VI VII VIII
5. Степен
6. Половина степен
7. Цел степен
8. C-dur скала
9. Помеѓу трето и четврто и седмо и осмо стапало
III и IV VII и VIII
10. Тетракорди

Страна 16
12. d1 e1 f1 g1 a1 h1
13. c1 d1 e1 f1 g1 a1 h1 c1

Страна 18.
1.Харфа
2. а) инструментална
3. а) класична
5. Труба
6. Инструментална
7. а) свечен

Страна 19
1. – Такт
– Тактова мера
2. Четвртина нота
3. Две четвртини ноти
4. Две тактови времиња и се тактира на два удари

Страна 20
1. Четвртина нота
2. Три четвртини ноти
3. Три тактови времиња и се тактира на три удари.

5. Оваа активност е индивидуална. При дополнувањето на празните тактови треба да се внимава на постапноста на мелодијата и збирот на тоновите кој треба да изнесува три удари.

Страна 21
1. Пример бр. 1 правилен распоред

Пример бр. 2 правилен распоред

4. Во оваа активност има повеќе логични комбинации затоа се остава ученикот да го пронајде логичното решение.

Страна 22
1. Знак за повторување.
2. Знак за повторување со прва и втора волта
3. Прва волта
4. Втора волта

Страна 24
Под 1 вертикално поим Интервал
Под 3 хоризонтално поим Темпо
Под 6 хоризонтално поим Волта

Страна 26
4. Цела нота, половина нота, четвртина нота

Страна 27
6. Ученикот треба да одлучи
7. Инструменталана
8. Виолини, виоли, виолончела
9. Мандолина
10. Задача бр1. Антонио Вивалди
Задача бр.2 Лето

Страна 28
11. Балет
12. Легато е широко, долго, мирно, влечење на гудалото по жиците.
13. Стакато се кратки и акцентирани тонови кои се добиваат со одбивање- отскокнување на гудалото од жиците.

Страна 29
2.Ведар маршов карактер
3. Барабанче

Страна 30
1.Три дела
2. – Брзо, бавно, брзо
– Во првиот дел коњаникот се движи во брзо темпо ниско легнат.
– во вториот дел коњаникот се движи во бавно темпо, исправен со грациозни одбивања од седиштето.
-Во третиот дел коњаникот се движи во брзо темпо ниско легнат.
– Бавно, умерено брзо
– Забрзување и забавување
– Динамика
– Силно и тивко
– појачување, стишување

Страна 31
1.- Квартет две виолини, виола, виолончело
– Клавир, контрабас, саксофон бубњеви
– Хармоника, гитара, тапан, балалајка
2. Весел, игрив
3. На почетокот музиката треба да биде летаргична и мирна, да одговара на мирната атмосверата во која живее глувчето.
Во средината кога доаѓа мачорот, музиката треба да биде возбудлива, во продолжение повторно мирна.

-Томка и неговите другари
На почетокот мелодијата е весела и игрива, во продолжение се јавува драматичност како најава, детска весели и партизански песни,во продолжение се јавуваат инсерти на музика кои го пратат драмското дејствие.

Страна 32
2. Симфониски оркестар
3. а) да
4 и 5 одговорите се поврзани со индивидуалните доживувања на учениците

Страна 33
Решение
А) народна
Б) традиција

Страна 34
1. Народните песни, инструменти и ора претставуваат музичко народно творештво. Тие се дел од фолклорот и се нарекуваат музички фолклор. Поимот музички фолклор значи музичко народно творештво.
2. а) народни песни
б) народни ора
в) народниинструменти

Страна 35
1.Машки женски и мешани ора
2. Правото, Тешкото, Копачка
3. Невестинско, Жетварка, Водичарки
4.Свадбарско, Пајдушко, Велигденско и други.

Страна 36
1. Звукот кај дувачките народни инструменти се произведува со дување во двојазична писка од трска или слободен горен отвор. На тој начин се внесува воздух во инструментот при што се создава тон.
2. Зурла
3. Звукот кај жичаните народни инструменти се произведува со помош на трзалица/перце или гудало, се свири по жиците и на тој начин се создава тон.
4. Канун

Страна 39
3. ДРВО

 

 

Содржината на оваа страница е достапна само за членовите.
Ве молиме најавете се или регистрирајте се за да ја прегледате содржината.

Existing Users Log In

Prove your humanity